9 sierpnia 2016 roku Zarząd Oddziału Powiatowego ZOSP RP w Bochni
otrzymał pismo o następującej treści:
Szanowni Druhowie - Prezesi ZOP ZOSP RP
-wszyscy-
W imieniu Przewodniczącego Wojewódzkiej Komisji ds. Młodzieży Dh
Władysława Kucharskiego zapraszam Szanownego Druha Prezesa Zarządu Oddziału
Powiatowego ZOSP RP do udziału w VI - tym Małopolskim Zlocie Młodzieżowych Drużyn
Pożarniczych, który odbędzie się 3 września br. w Wieliczce.
W związku z tym bardzo proszę o wydelegowanie Drużyn z Powiatu wg
załącznika. Zgłoszenie należy przesłać do Biura w Krakowie do dnia 26 sierpnia br.
/termin ostateczny/ fax-12-653-08-06 lub e-mail krakow@zosprp.pl.
Brak zgłoszenia w wyznaczonym terminie będzie oznaczać rezygnacje z udziału w Zlocie.
W razie pytań, proszę dzwonić, Dh Przemysław Szkarłat 503-350-879 lub Dh
Władysław Kucharski 501-686-606
Ramowy program:
godz. 8.30 - 9.40 - przyjazd na Małopolska Arenę Lekkoatletyczną w Wieliczce -
rejestracja uczestników, posiłek
godz. 9.45 -zbiórka drużyn
godz. 10.00 - przywilanie uczestników Zlołu, otwarcie Złotu
godz. 10.15-13.30 - konkurencje
godz. 14.00 -15.00 - zakończenie na Kampusie Wielickim
Z poważaniem
Kazimierz Sady
Dyrektor ZWOW ZOSP RP
Zatwierdzone przez Zarząd Oddziału Powiatowego ZOSP RP głoszenia kierować
należy na adres:
Biuro Zarządu Oddziału Wojewódzkiego
w Krakowie ul. Wyki 3,
31-223 Kraków
tel. 12/ 653 28 41, 12/653 08 07
UWAGA: Powiat
bocheński otrzymał limit ilości drużyn - tylko 3. Dlatego - w celu koordynacji i
uniknięcia niepotrzebnych działań - prosimy niezwłocznie wypełnione zgłoszenie (do
pobrania - link poniżej) przesłać do ZOP w Bochni (32-700 Bochnia, ul.
Ks. Józefa Poniatowskiego 7), w ostatecznym terminie do 22 sierpnia 2016
roku.
Jeśli ilość zgłoszeń przekroczy 3, wtedy o zakwalifikowaniu na Zlot
decydować będą dwa kryteria:
1. Pierwszeństwo mają drużyny, które do tej pory nie uczestniczyły w Zlotach.
2. Kolejność zgłoszeń.
Jeśli nie będzie zgłoszeń nowych drużyn, wtedy na Zlot będą
mogły jechać drużyny, które już brały udział w poprzednich.
Do pobrania:
Karta zgłoszenia >>> |